BLOG INI FIRA YANG PUNYAAA!!!!!

Khamis, 10 Jun 2010

sila lihat & baca cerita ini....

Pagi Jumaat nih...sebenarnya boring sebab kat off ni ada 2 org jer + anak dia sorang tapi la ni depa dah balik...tinggai aku sorang...ALONE....eayyyyyyyyyy....sorang bole buat aper yg aku suka..yahoo...nak kuar makan ...bosan...nak balik umah la....mmmmm..nak call linda lah...mmmmm call rozi tak angkat..call sheila haaa dia angkat...best2 tq sheila..i wait for ur besday k......nak hadiah aper tuh????well miss u both...kita bakal berjumpa di malam hari 18 hb nih....

Fira ada kerja sebenarnya..untuk diri sendir..tapi malas...ulang sekali lagi.m.a.l.a.s...silah .RAJIN wahai fira..ok aku nak sgt rajin...maybe lepas sembahyang jumaat nih aku kena rajin...gigih....usaha..sebab aku rasa aku masih lagi belum cukup kuat BERUSAHA...ingat fira usaha tangga kejayaan fira....so silalah anda berusaha..insyaaallalh yakin boleh...di mana ada usaha di situ ada kejayaan...Tahniah.,...anda berjaya..haaa kan best....

Fira...masih lagi ber FB...la ni kena demam FB...(facebook)....bla...bla...bla...buang masa but pada masa yg sama fira bole buat iklan kan..kan...majukan diri..sila...sila...

Fira masih berkira-kira nak buat apa lagi...dah list pun semalam...dapat gaji dari suamiku wajib ke TESCo beli groceries..dah list pun...checked....
work to do..checked..
call to do..checked...
siap keje kan...

Fira masih dok berfb..ima kan ..kan..kan...ibu ku dan facebook..kelakar lak sajak tuh..sangat best...

ala dapat cek pulak dah...eee malasnya nak tunaikan,..awat tak bagi cash tatau?????meluat sungguh...geram....bercampur baur nih....
Sapa nak cek....

Fira masih kat off nih..nak balik ke tak nak..nak balik ker tak nak??? ok la kejap nak fikir....ok la balik...yes i am going home...eating....lepakking.....THE END...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan