BLOG INI FIRA YANG PUNYAAA!!!!!

Jumaat, 23 April 2010

MARI BUAT DUIT!!!!!!

Anda Mahu pendapatan RM500-RM5000 Seminggu?

Jika ya! Jom bersama Team Usahawan Hyprobulksms gegarkan peluang pendapatan yang lumayan pada tahun 2010 ini!Jana pendapatan anda secara outdoor ataupun menggunakan internet sebagai base yang mana disarankan oleh perdana menteri kita.

Sertai Program Hyprobulksms Affiliate Multi-Tier Terbaik Di Malaysia Sekarang. Hyprobulksms Terbukti Lumayan Dengan 100% Komisen.
Kami Team Hypro akan sentiasa membimbing anda!Cara jana pendapatan anda dengan HyproBulk Sms

Klik disini sekiranya anda merasakan program hyprobulksms ini menipu/scam/haram.

HyProBulkSMS menyediakan satu sistem SMS secara online yang cukup mudah, praktikal dan efektif. Sistem yang dikenali dengan BULK SMS ini cukup berguna kepada individu mahupun organisasi syarikat atau sesiapa sahaja yang amat memerlukan SISTEM SMS ini dalam menyampaikan pelbagai maklumat.

Sistem ini juga di sokong oleh semua syarikat utama Telekomunikasi di Malaysia dan juga beberapa syarikat telekomunikasi luar negera. Penggunaan sistem ini amat mudah dan mesra, kerana Tidak menggunakan sebarang SOFTWARE, Hanya perlu INTERNET AKSES SAHAJA ! KAMI sediakan SISTEM, Anda sediakan nombor telefon..ITU SAHAJA!! Kelebihan Hyprobulksms. HyProBulkSMS hanya menjual ONE WAY SMS sahaja. Ini kerana 2 WAY SMS memerlukan lesen daripada kementerian dan prosesnya agak leceh.

Dengan ONE WAY SMS ini anda masih lagi mampu menggunakan nya untuk menghantar SMS ke individu tertentu, rakan, saudara dan ia juga mampu di gunakan untuk pelbagai kegunaan. Hanya perlu komputer yang disambung internet , mempunyai data nombor telefon untuk dihantar, dan jumlah credit yang mencukupi . Kemudian , dengan sekali KLIK sahaja, SMS anda telah dihantar dengan pantas sekali.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan